16 Eylül 2013 Pazartesi

SİZ DEĞERLİ VELİLERİME KENDİMİ TANITAYIM

Gülten KAYA 1976 Sakarya Doğumluyum.Dedelerimiz Yunanistan Bulgaristan gelmiş.Evliyim Eşimin Adı İbrahim. Kendimi çok şanslı hissediyorum. İyi bir eşim, Adabilim de okuyan Mustafa Alper  9  yaşında 3 üncü sınıfa giden bir oğlum ana sınıfına giden Zeynep adında bir kızım var.Eşimi çok seviyorum.Mutlu bir ailemiz var.Yarışmacı arkadaşlara başarılar dilerim.Mesleğimde 17.yılım başladığım ilk yılın heyecanını hiç kaybetmedim.Bazen gece kalkıp bile düşünüyor ve  bir şeyler araştırıyorum.hareketli olmayı ,çocukları çok seviyorum,Nasip olursa, Önceliklerim olarak,çiçeklerime  değerlerimizi  yaşatarak öğretmeyi,onları yoğurmayı yormayı,, davranış kazandırmayı, şekil vermeyi, iyi insan olmalarını ,sosyalleşmelerini, ilkokula hazırlamayı hedefliyoruz.Hedefliyoruz dememin sebebi hep birlikte karşılıklı,saygı, sevgi çerçevesinde yapacağımız faaliyetlerimizi bana karşı açık sözlü olarak konuşarak,paylaşarak,fikir alışverişi yaparak nasip gerçekleştireceğiz.Tüm Velilerime kır çiçeklerime 2013-2014 Eğitim Öğretim yılının hayırlı,Mutlu Başarılı bir yıl olması dileğiyle.
Biz bir aileyiz Adabilim yolculuğuna HOŞGELDİNİZ 
Kırçiçeklerimi ve Sizleri SEVİYORUM

3 yorum: