21 Eylül 2013 Cumartesi

DEĞERLER EĞİTİMİMİZDEN BU AY SORUMLULUK DUYGUSUNU İŞLİYECEĞİZ

 Bu Yumurtalıkları hafta sonu araştırdım.Ve buldum.Pazartesi Sizlere bahsettiğim yumurta taşıma işlemine başlıyoruz.Çocuklarımız bir hafta boyunca vermiş olduğum yumurtalarını evlere götürüp getirerek sorumluluk alacaklar. Burda sizlerden şunu rica ediyorum.Çocuklarımıza bu konuyla ilgili sohbet ederek yumurtaları unutmamaları gerektiğini sorumluluğun kendisine ait olduğunu anne yüreği dayanamayıp hatırlatırsanız çalışmalarımız boşa gider.Lütfen hatırlatmayalım.Duyarlılığınız için şimdiden Teşekkür ediyorum.

 SORUMLULUK DEĞER KONUSUNU İŞLERKEN ÖĞRENCİLERİMİZE KAZANDIRMAK İSTEDİĞİMİZ HEDEFLER
1. Sorumluluk bilincinin önemini kavrama
2. Kendisine ve ailesine karşı sorumluluklarını öğrenme ve yerine getirme
3. Ahlaki, kanuni, toplumsal, kültürel ve geleneksel sorumluluklarını öğrenme ve yerine getirme
4 Okulda, evde ve sosyal çevresinde sorumluluklarına uygun davranışlar gösterme
5. Verilen görev ve sorumlulukları eksiz olarak zamanında yapmayı öğrenme
6.Kendi kararlarını verebilme
7.Karar alırken ellerindeki kaynakları kullanabilme
8.Değer yargılarını gözetme
9.Öz güven duygusu kazandırma
10. Kurallara uyma,
11. Sağduyu kullanma,         
12. Başkalarına ve onların sahip olduklarına karşı saygı ve özen gösterme.

2 yorum:

  1. BU SABAH BİZ UNUTMADIK BAKALIM NE OLACAK BENDE MERAK EDİYORUM : )

    YanıtlaSil
  2. sabah kendi hatırladı inşallah haftayı böyle tamamlarız

    YanıtlaSil