5 Aralık 2012 Çarşamba

OYUN ODASINDA BOL BOL OYNADIK.

EDA HANIMA TEŞEKKÜR EDİYORUM.Eda hanım; hocam lina bu aralar okula gelmek istemiyor dedi.Sebibi olarak oyun parkına götürmediğinizi söz veriyor öğretmenimiz  zaman kalmadığı için götürmüyor  dedi .Linaya hak verdim faaliyetlerden etkinliklerden zaman kalmıyor.Bir kaç kere söz verdim ama zamanımız yetmedi .Sayın velilerim benim görmediklerimi çocuklarınız, sizler görebilirsiniz veya çocuklarınız sizlerle  paylaşıyordur.Lütfen ne olursa olsun en ufak bir şey bile olsa benimle paylaşın.Tıpkı Linanın Annesiyle paylaştığı annesininde benimle paylaştığı gibi.Benim çok hoşuma gitti.Tekrar Teşekkür ediyorum.ÇOCUKLARIMI SEVİYORUM.SİZLERİDE SEVİYORUM.

 BU SABAH HEMEN OYUN ODASINA GİTTİK.BİR TEK LİNA DEĞİL KIRÇİÇEKLERİMİN HEPSİ SEVİNDİ.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder